Παρασκευή, 3 Σεπτεμβρίου 2010

Μεταλλικά-Πλαστικοποιημένα Σκουλαρίκια

Sk.1

Sk.2

Sk.3

Sk.4


Sk.5

Sk.6


Sk.7


Sk.8


Sk.9


Sk.10


Sk.11


Sk.12


Sk.13


Sk.14


Sk.15


Sk.16


Sk.17


Sk.18


Sk.19


Sk.20


Sk.21


Sk.22


Sk.23


Sk.24


Sk.25


Sk.26


Sk.27


Sk.28


Sk.29


Sk.30


Sk.31


Sk.32


Sk.33


Sk.34


Sk.35


Sk.36


Sk.37


Sk.38


Sk.39


Sk.40


Sk.41


Sk.42


Sk.43


Sk.44


Sk.45


Sk.46


Sk.47


Sk.48


Sk.49


Sk.50


Sk.51


Sk.52


Sk.53


Sk.54


Sk.55


Sk.56


Sk.57


Sk.58


Sk.59

10 σχόλια:

  1. ΩΩΩ, τι εντυπωσιακή έναρξη!!!
    Καλοστέριωτο κι αυτό.
    Να τολμήσω μία ερώτηση;;;
    Που βρίσκεις τις εικονίτσες, κι ειδικά αυτές των καρτούνς;
    Και πάλι τις καλλίτερες ευχές μου για καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!!!Τις εικόνες τις βρίκα στο google.Π.χ τα καρτούν είναι εύκολο να τα βρείς γιατί απλά ψάχνεις για όποιο καρτούν θέλεις και πατάς αναζήτηση εικόνων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα αυτο δεν ειναι απλα εξελίξεις αυτο είναι υπερπαραγωγή μπράβο σου έμεινα με το στόμα ανοιχτο , να σε ρωτησω κάτι τις φωτο της εχεις βρει στο ιντερνετ και τις εχεις εκτυπώσει??
    Πάντως τελεια η συλλογούλα σου καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερές οι εικονούλες πραγματικά! Πανέμορφα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...........................................
    (άφωνη)


    Ουαου!!Ελπίζω να κατάλαβες ότι έχω ξετρελαθεί γιατί δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο τέλεια είναι όλα τα σκουλαρίκια σου!! Φυσικά και εγώ ε΄χω την ίδια απορία με όλους!Που βρίσκεις εικόνες? τΟ ξερω ότι είναι από το ιντερνετ αλλα πως γίνεται και είναι στο σωστό μέγεθος? Και τι γράφεις για εκείνες τις εικονίτσες με τις κοπέλες(π.χ. sk 51)??
    Καταπληκτική δουλειά!Μπραβο και πάλι μπράβο!
    Και κάτι τελευταίο:
    1)το άλλο σου μπλογκ θα συνεχίσει να λειτουργεί?
    2)Μα καλά,πόση υπομονή μπορεί να έχει κάποιος για να ανεβάσει 59 φωτογραφίες?? :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxaxaxa Μαγδα άφωνη κι εγώ!!Άφωνη με το πόσο σας άρεσαν τα κοσμήματά μου!!!Τι να σου πω!!!Δεν θυμάμαι τι πληκρολόγησα για την καθε εικόνα...ίσως "κοριτσάκια", "πριγκίπισσες"...τέτοια!!Τώρα σχετικά με το μέγεθος το άλλαξα εγώ σε πρόγραμμα...δεν ήταν όλα τόσο μικρά!
    Το άλλο μου blog θα λειτουργεί κανονικά...απλά θέλω λίγη κατανόηση για τη συχνότητα που θα κάνω αναρτήσεις....καθώς έχω να ασχολούμε με 2 blog και μία σελίδα στο facebook πλέον...
    Περάστε μια βόλτα κι απο εκεί!!!Θα βρείτε κι άλλα κοσμήματα μου!!!

    http://www.facebook.com/event.php?eid=117815471577441&ref=mf#!/profile.php?id=100001560171229

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή!
    Εντυπωσιακότατα, μπράβο σου!

    ερώτηση: Έχουν υγρό γυαλί από πάνω τους ή έχεις κάνει πλαστικοποίηση?

    Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Φτου και Βγαίνω!Εαν παρατηρήσεις αυτά είναι πλαστικοποιημένα!Οι καρφίτσες π.χ. είναι περασμένες με βερνίκι!Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα υγρό γυαλί αν και θέλω!Σκέφτομαι να αγοράσω το diamond glaze!Υπάρχει και στο ebay σε καλή τιμή!Είναι σε βολική συσκευασία!Ούτε πινέλα ούτε τίποτα!Κοίτα το!Ελπίζω να βοήθησα!Αλλά να σου πω μην μπείς στον κόπο...Και ένα ωερνίκι να πάρεις κάνει καλή δουλεια με 2 χέρια ειδικα...Φιλιά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή